Persmededeling

reBuy wint Tatiana Escrucería Restrepoals Hoofd Marketing

Berlijn, 30 oktober 2017

reBuy gewinnt Tatiana Escrucería Restrepo als Head of Marketing ● Positieve ontwikkelingen in 2016 zorgen ervoor dat reBuy verder kan groeien
● Tatiana Escrucería Restrepooverneemt de verantwoordelijkheid voor marketing
● reBuy is klaar voor de internationale expansie van haar marketingactiviteiten

reBuy reCommerceGmbH, de online shop voor de aankoop en verkoop van gebruikte elektronica, verwelkomt Tatiana Escrucería Restrepo als HoofdMarketing. Tatiana Restrepooverneemtde verantwoordelijkheid voor het operatieve marketingbereik onder reBuy CCO Wolfgang Röbig

"Met de nieuwe acquisitie reageert reBuy op de huidige positieve economische ontwikkelingen. Na de succesvolle lancering van het merk in de Franse en Nederlandse marktin 2016, ligt de focus van het reCommerce-bedrijf nog steeds op uitbreiding," onderstreept Wolfgang Röbigen is blij met de steun in zijn team.

Als Hoofd Marketing neemt Tatiana Escrucería Restrepo de verantwoordelijkheid hetmerkbewustzijn, online marketing en klanttevredenheid. Focus ligt ook op het internationaal uitbreiden van deB2C en B2B marketingstrategieën. Voorheen was Escrucería Restrepo onder anderewerkzaamals Senior SEO manager en Country Head voor Groupon en Foodpanda, evenals HoofdMarketing bij Move24 Group GmbH

"Ik verheug me om samen met mijn team het reBuy-merkte versterken door middel van creatievecampagnes. Daarbij draait het om klanttevredenheid; de klant is de focus van al onze campagnes. Het opschalen van de verschillendemarkten is een spannendeuitdaging." zegt Escrucería Restrepo